31 Ocak 2008 Perşembe

Tavuk Göğsü-etkinlik tatlısı:)



İlk etkinlik katılımımı ''geleneksel tatlılarımız'' etkinliği yani sevgili Saliha'nın evsahipliğini yaptığı etkinlikle yapmış oluyorum.Sizlere hem geleneksel hem de çok lezzetli bir tatlı tarifini vermek istiyorum.Ben bayılırım bu tatlıya.

Tavuk Göğsü için gereken malzemeler:

*1 lt süt
*7 çorba kaşığı un
*9 çorba kaşığı şeker
*1 paket vanilya
*yarım paket margarin
*tarçın

Yapılışı:

*Margarin ve tarçın dışındaki tüm malzeme bir tencereye alınır.
*Karıştırılarak pişirilir.
*Kaynayınca yarım paket margarin ilave edilir.
*3-4 dakika daha karıştırarak kaynatılır.
*Ocaktan alındıktan 2 dakika sonra mikserle 5 dakika çırpılır.
*Dikdörtgen borcama dökülen tatlı soğuyunca buzdolabına kaldırılır.
*Dilimlenip,tarçınla süslenerek servis yapılır.
*Afiyetle yenir:)

Bu arada tarifi geçen sene keyifli mutfaktan almıştım.
( http://keyiflimutfak.blogspot.com/ )

4 yorum:

Melek* dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık logun sanırım yeni hayırlı olsun

naz dedi ki...

Teşekkür ederim Melek,
evet blog dünyasında oldukça yeniyim:)
sevgiler..

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık nefis olmuş tavuk göğsü.

Dayım çok sevdiği için her geldiğinde yapardım bir kaç yıl önce.


sevgiler...

naz dedi ki...

Teşekkür ederim Bengisu,
Hımm demek dayınla görüşmeyeli baya olmuş:)bence çok hafif bir tatlı,sevilmeyecek gibi değil ya:))
sevgiler..