29 Ocak 2008 Salı

Moda İkonası:)

Bugün biraz Şahika'lık yapıp modamla döveyim sizi:))
Bu soğuk günlere özel şık olduğunu düşündüğüm kıyafet ve aksesuarları sizlerle paylaşacağım.
Önce bir kolyeyle başlayalım.Sizde farklılıktan hoşlananlardansanız,işte hem şk hem de korkunç bir takı:)



Ben bu yaz sonu başladım bu koca kemerleri kullanmaya,bence hem etekte hem de pantolonda çok şık duuruyor.



Bu ayakkabılar hem rahatına hem de şıklığına düşkün olnalr için..



Geçen sene bu pantolonun aynısından almıştım bu sene gene moda,hem rahat hem çok zarif..



Soğuk günlerde sizi sarıp sarmalayacak,içinizi ısıtacak bir paltoya ihtiyacınız var,yenilemeyi düşünenler için işte şık bir model..



Soğuk kış günlerine özel çantalarda kalın sanki onlarda üşüyormuş gibi kaşe kumaşlardan çantalar kaban ve paltolarla uyum sağlıyor..



Benden şimdilik bu kadar güzel fikirleri paylaşmak için burdayım.Sevgilerimle..

2 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Ben kolyeyi çok tuttum.Blog dünyasına hoşgeldin.sevgiler..

naz dedi ki...

Teşekkür ederim canım,hoşbuldum:)
Zevk sahibi bir blog arkadaşı bulduğuma sevindim.Birazdan bloğuna iade-i ziyarete geleceğim..
sevgiler..